Partnerem bloga w tym miesiącu jest

Pasta z makreli z suszonymi pomidorami

  • 1 wędzona makrela
  • 6–8 suszonych pomidorów w oleju
  • duża garść natki pietruszki
  • chilli (opcjonalnie, ilość według uznania)
  • kilka zielonych oliwek
  • oliwa
  • szczypta soli
  • pieprz
Pasta z makreli z suszonymi pomidorami chilli oliwkami bezglutenowe śniadanie
Przepis na 2–3 porcje
znak produktów bezglutenowych   Bezglutenowy
Jeśli planujesz zakup konserwy rybnej, miej oczy szeroko otwarte! Większość konserw dostępnych na rynku nie jest bezglutenowa. W ich składzie można znaleźć m.in. mąkę pszenną.


1. Z makreli zdejmij skórę i wyciągnij uważnie wszystkie ości. 2. Oczyszczoną rybkę przełóż do miski i rozdrobnij widelcem. 3. Suszone pomidory zmiksuj blenderem z łyżką zalewy lub drobno pokrój i dodaj do ryby. 4. Chilli (możesz użyć świeżej lub suszonej) i natkę pietruszki posiekaj, przełóż do miski. 5. Dodaj pieprz, ewentualnie niewielką szczyptę soli i dokładnie wymieszaj. 6. Podawaj z oliwkami, bezglutenowym pieczywem lub waflami ryżowymi skropionymi oliwą.

Pasta z makreli z suszonymi pomidorami chilli oliwkami bezglutenowe śniadanie
Pasta z makreli z suszonymi pomidorami chilli oliwkami bezglutenowe śniadanie
Pasta z makreli z suszonymi pomidorami chilli oliwkami bezglutenowe śniadanie
Pasta z makreli z suszonymi pomidorami chilli oliwkami bezglutenowe śniadanie

Mini omlety
Placki ziemniaczane z burakami i łososiem


Napisz komentarz